مشاوره كسب و كار
مشاوره كسب و كار

 

استراتژي بازاريابي خاص خود را ايجاد كنيم

براي هر كسب و كار، توسعه ي استراتژي بازاريابي ضرورت دارد و بدون آن تلاشهاي ما براي جذب مشتري، بي سرانجام باقي مي ماند.

استراتژي مي بايست به روي اطمينان حاصل كردن نسبت به اين كه محصولات و خدمات ما نيازهاي مشتري هاي را رفع مي كند، متمركز باشد و يك رابطه ي سودآور و دراز مدت را با مشتري ها ايجاد كند.

براي دست يابي به اين هدف، نياز خواهيد داشت تا يك استراتژي انعطاف پذير ايجاد كنيد كه بتواند پاسخگوي تغييرات و تقاضاي مشتري ها باشد. اين مهم، ممكن است همچنين به ما كمك كند تا كل بازار جدي را كه مي تواند با موفقيت به عنوان بازار هدف مد نظر قرار گيرد، شناسايي و هدف گيري كرد.

هدف استراتژي بازاريابي ما مي بايست شناسايي و سپس انتقال مزيت هاي سفارشات كسب و كار شما به بازار هدف مان باشد.

با ايجاد و پياده سازي استراتژي خود، بر اثربخشي آن نظارت داشته و براي حفظ موفقيت آن، هر نوع سازگاري كه لازم است را در خود ايجاد كنيم.

اين راهنمايي ، به ما كمك مي كند تا مشتري هايي كه مي بايست بر آنها متمركز شويم و نيز اهداف كليدي مان براي دست يابي به اين دسته از مشتري ها را شناسايي كنيم.

-عناصر كليدي يك استراتژيِ بازاريابي موفق

-شناسايي نقاط ضعف و قوت خود

-توسعه ي استراتژي بازاريابي خود

-نكته ها و تله ها

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۰۰:۳۶ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 45
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 4658
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب