مشاوره كسب و كار
مشاوره كسب و كار

در ادامه مطلب چگونگي ايجاد تمايز براي افراد مختلف در مبحث فروش به سومين و چهارمين گروه از افراد يعني احساسي ها و ادراك حسي قوي خواهيم پرداخت.

تمايز قائل شدن براي احساسي ها :

احساسي ها علاقمند به احساسات ديگران هستند. اين گروه از مشتريان علاقه ايي به تجزيه و تحليل عالمانه نداشته و بر اساس دوست داشتن/نداشتن خودشان عمل مي كنند. آنها از ارتباط داشتن با مردم لذت مي برند و مستعد وفادار جدي شدن هستند. اين نوع انسانها خواهان تاييد اشخاص ثالث، بخصوص متخصصيني كه ظاهرشان و صدايشان نشان دهنده متخصص بودنشان باشد، هستند.

تمايز قايل شدن براي كساني كه ادراك حسي قوي دارند:

آنهايي كه داراي ادراك حسي قوي هستند چيزها را همانطور كه هستند مي بينند و به واقعيت ها احترام زيادي دارند و به ندرت اشتباه مي كنند.اينگونه انسان ها مي توانند پيام ها را همراه با زمينه و محتواي آنها ببينند. آنها مانند متفكران دوست دارند كه اطلاعات زيادي درباره محصول داشته باشند و با آگاهي از تمام جنبه ها، محصول را خريداري كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ دى ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۱۸:۴۰ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 33
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 2294
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب