مشاوره كسب و كار
مشاوره كسب و كار

چهار بايد و چهار نبايد در استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي تجارت

به عنوان فردي صاحب تجارت، به خوبي از اهميتِ رسانه ي اجتماعي به عنوان راهي براي ايجاد ارتباط ميان تجارت خود و مشتري ها، آگاه هستيد.  هنگامي كه مشتري هاي بالقوه به دنبال محصول يا خدمات جديد مي باشند، عمدتا جستجوي خود را بر روي رسانه هاي اجتماعي آغاز مي كنند تا هم برند شما را بشناسند و هم آنچه ديگران پيرامون يك برند يا تجارت مي گويند را ببينند.

درحالي كه همه ي شركت ها در خلال بازاريابيِ خود در حال ايجاد استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي هستند، اما هر استراتژي موثر واقع نمي شوند  .

  1. خود را بشناسيد
  2. جز حقيقت نگوييد
  3. مخاطب خود را بشناسيد
  4. درباره مخاطب خود، فرض نكنيد
  5. به جلو پيش رويد
  6. فرض نكنيد حضور شما در رسانه ي اجتماعي يعني همه چيز را راجع به آن مي دانيد.
  7. آزموني را انتخاب كرده و روش شناسي را بشناسيد.
  8. راحت نشويد.

مشاوره دربازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۱۶:۳۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 2269
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب