مشاوره كسب و كار
مشاوره كسب و كار

تصميم بگيريد:

دومين دليل كه مانع از ثروتند شدن افراد مي شود اين است كه آن ها هرگز تصميمي مشخص و قاطع اتخاذ نمي كنند.حتي اكر فردي بخواهد كتاب بخواند، در سمينار شركت كند و يا با افرادي كه از نظر مالي موفق هستند معاشرت كند تا زماني كه تصميمي براي انجام كارها به گونه اي متفاوت نگيرد، هيچ چيز تغيير نخواهد كرد.حتي اگر شخصي باور كند كه مي تواند با انجام كارهايي مشخص در مسيري بخصوص ثروتمند شود، اگر براي برداشتن قدم اول تصميمي نگيرد، بازهم در جايگاه قبلي خود باقي خواهد ماند.تا زماني كه كارها را به روال عادي و مانند گإشته انجام دهيم به همان جايي خواهيم رسيد كه قبلا رسيده ايم.

دليل اصلي براي عدم موفقيت و شكست اين است كه اكثر افراد تصميمي براي موفق بودن نميگيرند. آنها هيچ وقت تعهدي قطعي و راسخ و تصميم روشن براي ثروتمند شدن ندارند.قصد ونيتش راد ارند و اميدوارند تا روزي ثروتمند شوند.آرزو ميكنند، اميدوارند و دعا مي كنند تا بتوانند پول زيادي بدست آورند اما هرگز اين تصميم را نمي گيرند((ميخواهم اين كار را انجام دهم))اين تصميم اولين قدم براي مستقل شدن از لحاظ اقتصادي است.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب وكار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۱۳:۰۴ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

         

چرا اكثر افراد جامعه ثروتمند نمي شوند؟ در جامعه ما،با امكانات و فرصت هايي كه داريم، چرافقط عده كمي در هنگام بازنشستگي از نظر مالي بي نياز هستند؟ پس از سالها تلاش سرانجام پاسخ دقيقي براي اين پرسش ها پيدا شد.ما در 5 مرحله جواب اين سوال را به شما خواهسم داد.

مرحله اول:

كي من؟

در ابتداي امر، علتي كه در بالاي ليستمان قرار مي گيرد اين است كه بيشتر افراد ثروتمند شدن را امري غير ممكن مي دانند و هرگز انتظار ندارند كه اين اتفاق براي آنها رخ دهد.افراد متوسط در خانواده هايي بزرگ شده اند كه هرگز فرصت ملاقات با شناخت فردي ثروتمند برايشان فراهم نشده است.به مدرسه رفته اند و با افرادي رابطه داشته اند كه هيچ كدام ثروتمند نبوده اند.با اشخاصي كار كرده اند كه هيچ كدام جزء اغنيا نبوده اند.عضو انجمن يا گروه هاي اجتماعي بوده اند كه هيچ يك از اعضاي آنها متمكن نبوده اند.هيچ الگويي نداشته اند كه ثروتمند باشد.اگر اين مسايل براي ما در سنين رشد تا 20 سالگي، اتفاق بيفتد، به يك فرد بالغ كاملا معمولي تبديل خواهيم شد كه شايد هرگز باور نخواهيم داشت كه ما نيز مانند افراد ديگر توانايي ثروتمند شدن داريم. بنابراين اولين علت براي اين پرسش كه چرا اكثر افراد ثروتمند نمي شوند اين است كه آنها اساساً انتظار اين مطلب را ندارند و اين امر را موضوعي غير ممكن مي دانند و البته اين اتفاق براي آنها رخ نخواهد داد و آن ها نيز هيچ اقدامي در جهت تبديل كردن اين امر به واقعيت نخواهند كرد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۵۵:۳۶ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

14 استراتژي اثبات شده برايان تريسي براي افزايش فروش محصولاتتان.

پيدا كردن افراد جديد براي خريد محصولاتتان و يا استفاده از خدمات شما بخش مهمي از فرآيند فروش شماست.آيا شما محصولات بي نظيري داريد اما مشتري مناسب براي فروشتان نداريد؟ آيا مطمئن نيستيد كه چگونه به مشتري هاي واقعيتان دست پيدا كنيد؟

اين 14 توصيه براي بدست آوردن مشتري دلخواهتان به كار گيريد، تا ببينيد چه كسي محصولات شما را مي خرند.

1-افراد منفعت را مي خرند.

2-مشتريانتان را به طور واضح شرح دهيد.

3-مشكل را به صورت شفاف شناسايي كنيد.

4-مزيت رقابتي خود را گسترش دهيد.

5-براي سود دهي بهتر از بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد.

6-گاهي بايد تماس غير مستقيم ايجاد كنيد.

7-روش 100 تلفن را در زمان شروع كسب و كار امتحان كنيد.

8-قيمت درستي را انتخاب كنيد.

9- تكنيك هاي مناسب گفتگو را پيدا كنيد.

10-يك عرضه بي نقص داشته باشيد.

11-بر روي نگه داشتن دائمي مشتريانتان تمركز كنيد.

12-به مشتريان بالقوه تان چيزهاي خيلي خوبي را به صورت رايگان پيشنهاد دهيد.

13-مشتريانتان را از اخبار شگفت انگيز داخلي كسب و كارتان آگاه كنيد.

14-پيام فروش شما بايد واضح باشد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۱:۵۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

5 قدم براي شروع صرفه جويي:

اضافه شدن سريع مخارج و ايجاد پس اندازتان به نظر مي رسد كه اميد واهي است. اما با تغييرات كوچكي كه الان ايجاد مي كنيد مي توانيد به سود بزرگي در آينده دست يابيد.اين قدم هاي ابتدايي را برداريد تا به سمت يك آينده روشن تر مالي قدم بر داريد.

1- 1% در زمان تفكر كنيد.

3-صرفه جويي را اتوماتيك كنيد.

4- آناليزي از بودجه تان داشته باشيد.

5-آهسته و پيوسته حركت كنيد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار. استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۸:۴۵:۲۶ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

علم، اثربخشي زبان بدن را تاييد كرده است

 زبان بدن به نوعي مديريت زمان، فضا، ظاهر، طرز ايستادن، حالت بدن، لمس، بو، حالت چهره، ارتباط چشمي و نواي گفتار است. طبق آخرين تحقيقات در زمينه ي علم نورون و روانشناسي، هم اكنون مي توانيم اثبات كنيم كه زبان بدن براي اثربخشي رهبري ضروري است – و مي توانيم به طور دقيق نشان دهيم كه چگونه زبان بدن بر توانايي هاي يك رهبر در مذاكرات، مديريت تغييرات، ايجاد اعتماد، ايجاد كاريزما و بهبود تعاملات كمك كند.

براي نمونه تحقيقي كه توسط آزمايشگاه رسانه اي MIT صورت گرفت، نشان مي دهد چگونه علائم غيركلامي ظريف، نشانه هاي قوي از آنچه در تعاملات كسب و كار اتفاق مي دهد را نشان مي دهد. اينكه خواه بتوانيد يك مذاكره را به سود خود پيش ببريد يا خير، قويعا تحت تاثير شاخص هاي ناخودآگاهي است از جمله تناسب ميان حالت هاي بدن شما با ساير اشخاص، ميزان فعاليتهاي جسماني شما در حال سخنراني و ميزان تن صداي شما.

بر اساس داده هاي بدست آمده از دستگاه هايي كه بر الگوهاي علائم غيركلامي ناخودآگاه در حال جريان بين افراد نظارت مي كنند و آن ها را مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهند، حتي محققاني كه هيچگونه اطلاعاتي از محتوي مكالمات نداشتند نيز مي توانند خروجي مذاكرات، ارائه ي طرح كسب و كار يا مصاحبه ي شغلي در دو دقيقه را با دقت بيشتر از 80 درصد پيش بيني كنند.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۱۱:۲۰ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

اگر منحصر به فرد بودنتان رافراموش كرده و تلاش كنيد همه چيز براي همگان باشيد، به سرعت وجوه تمايزتان را از دست خواهيد داد. به داستان شورلت دقت كنيد.اين شركت ، كه روزگاري توليد كننده يك ماشين با ارزش خانوادگي بود، تلاش كرد به عرصه توليد اتوموبيل هاي گران قيمت، اتوموبيل هاي ورزشي، اتوموبيل هاي كوچك و كاميون وارد شود. تدريجا وجوه تمايز آن شركت و در نتيجه كسب و كار شركت تضعيف گرديد، به نحوي كه شورلت در حال حاضر پشت سر هوندا، فورد و تويوتا قرار گرفته است.

اگر تغييرات بازار را در نظر نگيريد باعث مي شويد تا اهميت موارد تمايز شما كاهش يابد.

اگر شما اقدامي براي پابرجا نمودن وجوه تمايزتان به عمل نياورده و در سايه رقباي بزرگ تر خود باقي بمانيد، هميشه ضعيف باقي خواهيد ماند.

مشاوره در بازارايابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۲۳:۴۷ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

بازاريابي مستقيم:

تكنيك هاي بازاريابي مختلفي وجود دارد كه شما مي توانيد براي تبليغ محصولاتتان از آن استفاده كنيد و مشتري هاي بيشتري به خودتان جذب كنيد.يكي از معمول ترين روش ها، روشي است كه به بازاريابي مستقيم معروف است.در بازاريابي مستقيم شما مي توانيد از استراتژي هاي بازاريابي مختلف استفاده مي كنيد تا به طور مستقيم مشتريان بالقوه تان را ملاقات كنيد.بعضي از روش هاي بازاريابي مستقيم شامل فهرست پستي، بروشور، كارت پستال، بازاريابي تلفني و كاتالوگ مي باشد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۴۰:۰۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

5 اشتباه روزانه ما

براي بسياري از ما، صبح زود چندان مساله ي مهم و قابل توجهي به نظر نمي رسد. بازه ي زماني بين بيدار شدن ابتدايي شما و رسيدن به اداره معمولا نامشخص مي باشد و برنامه ي روزانه ي شما چنان تبديل به عادتي ذاتي شده كه هرگز به فكر تغيير آن نيستيد.

متاسفانه، وظايف صبح زود ما بسيار مهم تر از آن چيزي است كه ما حتي بخواهيم آن را بپذيريم و عادت هاي بد ما به مرور زمان روي هم انباشته مي شوند. صبح زود مي تواند تعيين كننده ي اين باشد كه بقيه ي روز شما چگونه پيش خواهد رفت و حتي يك مشت اشتباهات كوچك هم مي تواند عواقب خود را بعد از ظهر و يا پس از آن نشان دهد.

نگاهي به اين پنج اشتباه شايع و هميشگي صبح زود داشته باشد و منتقدانه به اين فكر كنيد كه چگونه مي توانيد صبح هاي خود را به شكل بهتري تغيير دهيد.

  1. بيدار شدن
  2. عجله كردن در برنامه ي روزاه
  3. نخوردن صبحانه
  4.  هنگامي كه از خواب بيدار مي شويم خود را غرق كار نكنيم
  5. وظايف مشكل خود را از سر باز كردن

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۲۸:۴۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

چهار بايد و چهار نبايد در استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي تجارت

به عنوان فردي صاحب تجارت، به خوبي از اهميتِ رسانه ي اجتماعي به عنوان راهي براي ايجاد ارتباط ميان تجارت خود و مشتري ها، آگاه هستيد.  هنگامي كه مشتري هاي بالقوه به دنبال محصول يا خدمات جديد مي باشند، عمدتا جستجوي خود را بر روي رسانه هاي اجتماعي آغاز مي كنند تا هم برند شما را بشناسند و هم آنچه ديگران پيرامون يك برند يا تجارت مي گويند را ببينند.

درحالي كه همه ي شركت ها در خلال بازاريابيِ خود در حال ايجاد استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي هستند، اما هر استراتژي موثر واقع نمي شوند  .

  1. خود را بشناسيد
  2. جز حقيقت نگوييد
  3. مخاطب خود را بشناسيد
  4. درباره مخاطب خود، فرض نكنيد
  5. به جلو پيش رويد
  6. فرض نكنيد حضور شما در رسانه ي اجتماعي يعني همه چيز را راجع به آن مي دانيد.
  7. آزموني را انتخاب كرده و روش شناسي را بشناسيد.
  8. راحت نشويد.

مشاوره دربازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۱۶:۳۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

انواع استراتژي بازاريابي:

يك كسب و كار مي تواند از طريق بازاريابي كالاهاي فعلي يا جديد در بازارهاي فعلي يا جديد رشد كند. مديران بايد نسبت به فرصت هاي بازاريابي، دريچه هاي استراتژيك يا مزيت هاي متمايز بالقوه آگاهي داشته باشد. 4 استراتژي  مفيد براي توسعه بازاربه شرح زير است :

  • نفوذ در بازار
  • توسعه بازار
  • توسعه كالا
  • تنوع بخشي

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۸:۵۳ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 33
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 2828
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
فروشگاه دیجی فایل  / ایمیل مارکتینگ شاپ / افزایش فالوور اینستاگرام / ساخت وبلاگ