مشاوره كسب و كار
مشاوره كسب و كار

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۲:۰۳ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

 

4 دليل ريشه اي كه باعث شكست استراتژي مي شود :

  1. سازمانها با قابليت هاي مديريتي اداره مي شوند، حال آنكه پياده سازي استراتژي بيش از آنكه نيازمند مديريت باشد نيازمند راهبري است.
  2. علت اول باعث ايجاد شكافي بين لايه استراتژيك (راهبري) و لايه عملياتي(مديريتي) سازمان مي شود.
  3. اكثر مديران سازمان خود به خمير مايه تفكر استراتژيك، به سراغ برنامه ريزي استراتژيك را مشاوران طراحي و تدوين مي كنند و مديران و كاركنان نقشي در تدوين آن ندارند.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۶:۵۶ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

با كاوش عميق در اصول استراتژي به اين نكته دست مي يابيم، هركاري كه انجام مي دهيم داشتن استراتژي امري مهم و حياتي است. نه تنها در كسب و كار بلكه در بازي ها، سياست و حتي در زندگي شخصي نيازمند استراتژي هستيم.

با داشتن استراتژي دريت مي توانيم با منابع بيشتر و بزرگتري، بر حريفان خود پيروز شويم.

8 گام اصلي كه در مديريت استراتژيك به آن عمل مي كنيم شامل :

1-      تعيين ماموريت، ارزش ها، چشم انداز

2-      تحليل فرصت ها و تهديد هاي خارجي

3-      تحليل نقاط قوت و ضعف داخلي.

4-      تحليل ماتريس swot  و تدوين استراتژي.

5-      ترجمه استراتژي به مجموعه ايي از شاخص هاي عملكردي و تعيين معيار هاي قابل اندازه گيري

6-      تعيين اهداف

7-      پياده سازي

8-      ارزيابي و كنترل استراتژي

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۰۳:۴۱ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

استراتژي:

يكي از سوالاتي كه هميشه ذهن مديران را در رابطه با برنامه ريزي استراتژي مشغول خواهد كرد اين است كه چگونه مي توان در جهاني كه هر لحظه درحال تغيير است، براي رسيدن به هدفي معين در آينده ايي مملو از مجهولات برنامه ريزي استراتژيك را پياده سازي كرد. چه بسا، بسياري از برنامه هاي استراتژيك هيچگاه پياده سازي نشده اند.

بايد به اين نكته مهم توجه كنيم كه علت اين امر ضعيف بودن استراتژي و ايده هاي نهفته آن نيست.

اين در حالي است كه بسياري از استراتژي هاي ارزشمند در مرحله پياده سازي با مشكل و شكست موجه مي شود.

در اصل چالش اساسي مديريت استراتژيك بيشتر از آنكه در مرحله تدوين بوده باشد، در اجراي استراتژي نهفته است.

اجراي استراتژي در واقع حكم تبديل حرف به عمل است.

اين امر به لحاظ گستردگي از پيچيده ترين و ارزشمند ترين قابليتهاي سازمان به شمار مي آيد. در صورت فقدان چنين مهارتي، فرآيند هاي متنوع و جذاب برنامه ريزي استراتژيك، در حد يك بازي فكري تنزل خواهند يافت. چرا كه استراتژي بدون پياده سازي قادر به تغيير وضع سازمان نخواهد بود.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۲۸:۵۶ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

امروزه در دنياي بسيار پيچيده و متغير كسب و كار، سازمانهاي صنعتي به سرعت غير قابل تصوري در حال شكستن حصارهاي نا ممكن هستند. لحظه اي درنگ كافي است تا ازين قافله پر شتاب جا بمانيم.اما چه بايد كرد؟

يكي از راهها، استفاده از ابزارهاي علمي براي مديريت صحيح و عالمانه است.

يكي از ابزارهاي مهم علمي، تدوين برنامه ريزي استراتژيك است.

با ما همراه باشيد تا با برنامه ريزي استراتژيك آشنا شويد...

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۵۲:۲۵ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

چرا ناگهان بحث برند اينقدر داغ شد؟

ايده برند حداقل به حدود 5000 سال قبل برميگردد. پس چرا حالا اين مقوله چنين مسئله مهمي شده است؟

براي اينكه به همان اندازه كه جامعه ما از اقتصاد مبتني بر توليد انبوه به سوي اقتصاد مبتني بر سفارش سازي انبوه حركت كرده است، حق انتخاب هاي خريد ما افزايش يافته و چند برابر شده است.

ما از لحاظ اطلاعات غني، و از لحاظ زمان فقير شده ايم. در نتيجه، شيوه قديمي ما در قضاوت محصولات، با مقايشه ويژگي ها و مزايا، ديگر كارساز و عملي نيست.شرايط از سوي رقبايي بدتر شده است كه ويژگي هاي يكديگر را به محض اين كه وارد بازار ميشود، تقليد مي كنند و با پيشرفت هاي رخ داده در فرآيند ساخت و توليد، مقولات كيفيت را قابل بحث مي كنند.

امروزه ما انتخاب هاي را مبتني بر ويژگي هاي نمادين قرار مي دهيم.

محصول چه شكلي به نظر ميرسد؟ در كجا بفروش مي رسد؟ چه افرادي آن را مي خرند؟ اگر آن را بخريم به چه <<قبيله اي >> مي پيونديم؟ هزينه و قيمت محصول، چه چيزي درباره كيفيت آن بيان مي كند؟ زيرا اگر بتوانيم به سازنده اطمينان كنم، مي توانم آن را الان بخرم و بعد درباره محصول نگران شوم.

به جاي ارزيابي ويژگي ها و مزاياي آن، مقدار اعتمادي كه ما نسبت به محصول احساس مي كنيم، تعيين خواهد كرد كه آيا ما اين محصول يا محصول ديگري را خواهيم خريد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۲۵:۲۷ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

در اين بخش به تقسيم بندي درآمدها و هزينه ها مي پردازيم:

درآمدها به 2 گروه تقسيم مي شوند:

  • نقدي
  • نسيه

درآمدهاي نقدي: درآمدهايي هستند كه در هنگام ارائه خدمات و يا مبادله كالا وجه آن دريافت مي شود.

درآمدهاي نسيه: درآمدهايي هستند كه هنگام ارائه خدمات و يا مبادلات كالا وجه آن دريافت نشده و خريدار، وجه آن را بدهكار مي شود.

هزينه ها به 3 گروه تقسيم مي شوند :

1-تطابق مستقيم :بعضي از هزينه ها به محض اينكه درآمد شناسايي شد، هزينه هايي كه مربوط به درآمد است شناسايي مي شود.مثل بهاي تمام شده خدمات ارائه شده  يا بهاي تمام شده كالاي فروش رفته.

2-زمان : بعضي از هزينه ها به زمان ازتباط دارند مانند :استهلاك زيرا انتفاع آنها بيشتر از يكسال است.

3-هزينه هايي كه به درآمد و زمان ارتباط ندارند مانند آب، برق، تلفن، حقوق و ...

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۴۷:۳۲ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

اصول مالي و حسابداري:

ما ميدانيم كه تمام مديران بهتر است با اصول حسابداري آشنايي داشته باشند. براي انجام هر تصميم گيري نياز به گزارشات مالي داريم تا بتوانيم تصميم گيري صحيحي را انجام دهيم. يكي از گزارشات مالي<<ترازنامه>> است .گزارش ترازنامه به صورت زير است.

سرمايه + بدهي = دارايي

دارايي ها به 4 نوع »

دارايي جاري

دارايي غير جاري

دارايي نامشهود

سرمايه گذاري بلند مدت

و ساير دارايي ها

تقسيم مي شوند.

بدهي ها نيز به 2 دسته :

بدهي جاري

غير جاري

تبديل مي شوند.

حقوق صاحبان سرمايه كه شامل :

سرمايه قانوني

سود و زيان انباشته

اندوخته قانوني

مي باشد.

با ما همراه باشيد تا مفاهيم اصول حسابداري را با هم مرور كنيم.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۳۷:۲۰ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

چشم انداز بلند مدت داشته باشيد:

پنجمين دليل كه مردم فقير بازنشسته ميشوند اين است كه، آنها چشم انداز زماني مشخص ندارند.در تحقيقاتي كه چندي پيش در دانشگاه هاروارد روي افراد موفق انجام شد محققان به يك فاكتور مشترك رسيدند و آن را چشم انداز زماني ناميدند. اين فاكتور به مقدار زماني كه ما براي برنامه ريزي فعاليت روزانه خود و اتخاإ تصميم هاي مهم زندگي مان در نظر مي گيريم تعريف مي شود. چشم انداز زماني به اين مطلب اشاره مي كند كه شما تا چه اندازه ميتوانيد پيش بيني كنيد وقتي كه تصميم گرفته ايد در حال حاضر كاري انجام داده ايد يا نه؟

مشاوره در بازاريابي .وفروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۵۴:۵۸ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

به تعويق انداختن:

سومين دليل كه باعث ثروتند نشدن افراد مي شود، طفره رفتن از انجام كارها و يا به اصطلاح، امروز و فردا كردن است. مردم هميشه دلايلي براي به تعويق انداختن كارهايشان پيدا مي كنند، در نتيجه اين افراد آنقدر كارهايشان رابه تعويق مي اندازند تا زماني كه ديگر خيلي دير است.حتي اگر فردي باور داشته باشد كه ميتواند ثروتند شود و تصوير قطعي و روشني در زمينه كاريشان اتخاذ كرده باشند، بازهم با امروز و فردا كردن و پشت گوش انداختن كارها، ميتواند موفقيتهايشان را تا زمان نامعلومي به تعويق بياندازد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۲۵:۴۳ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 34
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 2829
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
فروشگاه دیجی فایل  / ایمیل مارکتینگ شاپ / افزایش فالوور اینستاگرام / ساخت وبلاگ