مشاوره كسب و كار
مشاوره كسب و كار

اگر منحصر به فرد بودنتان رافراموش كرده و تلاش كنيد همه چيز براي همگان باشيد، به سرعت وجوه تمايزتان را از دست خواهيد داد. به داستان شورلت دقت كنيد.اين شركت ، كه روزگاري توليد كننده يك ماشين با ارزش خانوادگي بود، تلاش كرد به عرصه توليد اتوموبيل هاي گران قيمت، اتوموبيل هاي ورزشي، اتوموبيل هاي كوچك و كاميون وارد شود. تدريجا وجوه تمايز آن شركت و در نتيجه كسب و كار شركت تضعيف گرديد، به نحوي كه شورلت در حال حاضر پشت سر هوندا، فورد و تويوتا قرار گرفته است.

اگر تغييرات بازار را در نظر نگيريد باعث مي شويد تا اهميت موارد تمايز شما كاهش يابد.

اگر شما اقدامي براي پابرجا نمودن وجوه تمايزتان به عمل نياورده و در سايه رقباي بزرگ تر خود باقي بمانيد، هميشه ضعيف باقي خواهيد ماند.

مشاوره در بازارايابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۲۳:۴۷ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

بازاريابي مستقيم:

تكنيك هاي بازاريابي مختلفي وجود دارد كه شما مي توانيد براي تبليغ محصولاتتان از آن استفاده كنيد و مشتري هاي بيشتري به خودتان جذب كنيد.يكي از معمول ترين روش ها، روشي است كه به بازاريابي مستقيم معروف است.در بازاريابي مستقيم شما مي توانيد از استراتژي هاي بازاريابي مختلف استفاده مي كنيد تا به طور مستقيم مشتريان بالقوه تان را ملاقات كنيد.بعضي از روش هاي بازاريابي مستقيم شامل فهرست پستي، بروشور، كارت پستال، بازاريابي تلفني و كاتالوگ مي باشد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۴۰:۰۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

5 اشتباه روزانه ما

براي بسياري از ما، صبح زود چندان مساله ي مهم و قابل توجهي به نظر نمي رسد. بازه ي زماني بين بيدار شدن ابتدايي شما و رسيدن به اداره معمولا نامشخص مي باشد و برنامه ي روزانه ي شما چنان تبديل به عادتي ذاتي شده كه هرگز به فكر تغيير آن نيستيد.

متاسفانه، وظايف صبح زود ما بسيار مهم تر از آن چيزي است كه ما حتي بخواهيم آن را بپذيريم و عادت هاي بد ما به مرور زمان روي هم انباشته مي شوند. صبح زود مي تواند تعيين كننده ي اين باشد كه بقيه ي روز شما چگونه پيش خواهد رفت و حتي يك مشت اشتباهات كوچك هم مي تواند عواقب خود را بعد از ظهر و يا پس از آن نشان دهد.

نگاهي به اين پنج اشتباه شايع و هميشگي صبح زود داشته باشد و منتقدانه به اين فكر كنيد كه چگونه مي توانيد صبح هاي خود را به شكل بهتري تغيير دهيد.

  1. بيدار شدن
  2. عجله كردن در برنامه ي روزاه
  3. نخوردن صبحانه
  4.  هنگامي كه از خواب بيدار مي شويم خود را غرق كار نكنيم
  5. وظايف مشكل خود را از سر باز كردن

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۲۸:۴۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

چهار بايد و چهار نبايد در استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي تجارت

به عنوان فردي صاحب تجارت، به خوبي از اهميتِ رسانه ي اجتماعي به عنوان راهي براي ايجاد ارتباط ميان تجارت خود و مشتري ها، آگاه هستيد.  هنگامي كه مشتري هاي بالقوه به دنبال محصول يا خدمات جديد مي باشند، عمدتا جستجوي خود را بر روي رسانه هاي اجتماعي آغاز مي كنند تا هم برند شما را بشناسند و هم آنچه ديگران پيرامون يك برند يا تجارت مي گويند را ببينند.

درحالي كه همه ي شركت ها در خلال بازاريابيِ خود در حال ايجاد استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي هستند، اما هر استراتژي موثر واقع نمي شوند  .

  1. خود را بشناسيد
  2. جز حقيقت نگوييد
  3. مخاطب خود را بشناسيد
  4. درباره مخاطب خود، فرض نكنيد
  5. به جلو پيش رويد
  6. فرض نكنيد حضور شما در رسانه ي اجتماعي يعني همه چيز را راجع به آن مي دانيد.
  7. آزموني را انتخاب كرده و روش شناسي را بشناسيد.
  8. راحت نشويد.

مشاوره دربازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۱۶:۳۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

انواع استراتژي بازاريابي:

يك كسب و كار مي تواند از طريق بازاريابي كالاهاي فعلي يا جديد در بازارهاي فعلي يا جديد رشد كند. مديران بايد نسبت به فرصت هاي بازاريابي، دريچه هاي استراتژيك يا مزيت هاي متمايز بالقوه آگاهي داشته باشد. 4 استراتژي  مفيد براي توسعه بازاربه شرح زير است :

  • نفوذ در بازار
  • توسعه بازار
  • توسعه كالا
  • تنوع بخشي

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۸:۵۳ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

7قانون فروش موفق برايان تريسي :

 براي فروش 7 قانون وجود دارد كه بايد در جاي درست استفاده شوند. فروش مانند شماره‌گيري يك شماره تلفن هفت‌رقمي است. اگر مي‌خواهيد با فرد آن‌طرف خط ارتباط برقرار كنيد، بايد اين اعداد را با ترتيب صحيح شماره گيري كنيد. در فروش نيز بايد از اين فرايند مشخص هفت‌مرحله‌اي پيروي كنيد تا بيشترين مقدار فروش، فروش مجدد و مشتريان معرفي‌شده را براي خود تضمين كنيد.

1- تشخيص مشتريان واقعي

  2- ايجاد صميميت و اعتماد

3- تشخيص دقيق نيازها

4- ارائه متقاعد‌كننده

5- پاسخ‌گويي مؤثر به انتقادات

6-قطعي‌كردن فروش

7- تكرار فروش و جذب مشتريان توصيه‌شده

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.استراتژي.كسب و كار


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۵۵:۱۲ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

مديريت دانش

مديريت دانش به دامنه ي وسيعي از اقداماتي گفته مي شود كه براي شناسايي، ايجاد، ارائه، توزيع و اتخاذ ديدگاه ها و تجارب، استفاده مي شوند. همه ي اين فرايند ها مجموعا به عنوان مديريت دانش شناخته شده و در همه ي كارمندان و فرايند هاي سازمان مي توان آن را مشاهده كرد.

مديريت دانش فرايندي است كه مي بايست ميان همه ي افراد كارمندِ شركت توزيع شده تا كارايي و اثر بخشي خود را به حداكثر برسانند. مديريت دانش مي تواند به شيوه هاي مختلفي توزيع شود. براي مثال شخص مي تواند روشي كارامد تر را براي تكميل وظيفه ي خود يافته، و اگر فرد نيز اين تجربه ي و فرايند جديد را با تمام شركت به اشتراك گذارد، متعاقبا شاهد افزايش كارايي در تمامي شركت خواهيم بود.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.كسب و كار.استراتژي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۲۱:۲۱ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

چرا رهبران شكست مي خورند و چگونه مي شود از آن پرهيز كرد

با توجه به تحقيق صورت گرفته روي شكست رهبران، كه 7.5 ميليون نفر در ايالت متحده و 150 ميليون نفر در سرتاسر جهان را مورد بررسي  قرار داد، دلايل كليدي شكست اين رهبران عبارت اند از:

  1. نداشتن مهارت ارتباط بين فردي با "مردم"
  2. مهارت مواجه با چالش هاي روزانه را ندارند.
  3. نداشتن برنامه ريزي
  4. عدم توانايي هدايت تيم
  5. مديريت فردي نامناسب

بكارگيري مربيگري براي گسترش عملكرد شخصي  كليد ايجاد كننده ي تفاوت بين برنده و بازنده است

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.استراتژي.كسب و كار


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۲۶:۲۱ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

5 راه توزيع براي كسب و كار هاي كوچك

ارائه محصول شما اولين احساسي است كه مشتريانتان از شما به خاطر مي آورند. اين 5 قدم به شما كمك مي كند كه بتوانيد محصولاتتان را با موفقيت ارائه كنيد.

ساختن يك كسب و كار و يا محصول بي نظير كافي نيست.اگر مي خواهيد موفق شويد، نياز خواهيد داشت كه با برنامه ريزي دقيق و ارائه به موقع و حساب شده كاري كنيد كه محصولات شما بيشتر و در جاهاي بيشتر مورد توجه افراد قرار گيرد.

در بازار رقابتي اين روزها كسب كارها نياز دارند قبل از فروش محصولات به تبليغات بپردازند. به علاوه شركت ها نياز دارند راهي را براي برجسته بودن نسبت به بقيه رقبا در بين مشتريان پيدا كنند.

در اينجا 5 راه عملي، هوشمندانه، استراتژيك براي ارائه محصول بيان ميكنيم:

 

1- تست توزيع.

2-تحت تاثير قرار دادن افرد.

3-تيمتان را شگفت زده كنيد.

4-يك جدول زمان بندي ايجاد كنيد و به آن وفادار باشيد.

5-كانال هاي بازاريابيتان را بشناسيد.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.استراتژي.كسب و كار


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۰۶:۳۹ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]

كسب و كار هاي مختلف تمايل به استفاده از تكنيك هاي مختلفِ فروش دارند. گذشته از اين، اگر شما محصولي كه قيمت تمام شده بالايي دارد را به شركت هاي بزرگ مي فروشيد نيازمند اين هستيد كه رويكرد و چشم انداز فروش خود را كاملا متفاوت از كسي كه در كتاب فروشي كتاب مي فروشد، برنامه ريزي كنيد. با اين حال، 4 قانون اساسي نحوه فروش بدون در نظر گرفتن مشتري و محصول به شرح زير مي باشد:

1- محصول را بشناسيم.

2- به مشتريان احترام بگذاريم

3- راستگو باشيم.

4- دوست داشتني باشيم.

مشاوره در بازاريابي.فروش.مالي.استراتژي.كسب و كار


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۲:۲۶ ] [ الهام جوادپور ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 22
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 2283
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
فروشگاه دیجی فایل  / ایمیل مارکتینگ شاپ / افزایش فالوور اینستاگرام / ساخت وبلاگ